Uczniowie klasy II zakończyli działania realizowane w ramach innowacji pedagogicznej „Lubimy czytać” pod kierunkiem wychowawczyni p. Eweliny Domańskiej.
Celem innowacji czytelniczej było przede wszystkim rozbudzenie
w uczniach miłości do książek i regularne sięganie po lekturę w czasie wolnym, lecz również wyrabianie szacunku do literatury, kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, rozwijanie uzdolnień artystycznych uczniów oraz wiary w ich możliwości.
Działania, które uczniowie realizowali w czasie trwania innowacji, zostały przedstawione w prezentacji multimedialnej.
W setną rocznicę urodzin Jana Pawła II po przeczytaniu wierszy ks. Wacława Buryła
„On – Jest” jedna z pań uczących w naszej szkole zapragnęła podzielić się z Wami jednym z nich:
Polsce, Europie, światu
- z nadzieją
„Zgubiony alfabet”
pewnie płaczesz Janie Pawle II
nad światem zamkniętym przed Bogiem
nad Europą która zaplątała się w materii
i nad Polską gdzie ludzie mają wiele złotych cielców
dlatego codziennie roztrzaskują kolejny dekalog
aby zadławić się nieograniczoną wolnością
rzucałeś ziarna które wiatr wymiatał
zapalałeś Gwiazdę którą topiliśmy w martwym morzu neonów
przez które nie da się przejść do żadnej Ziemi Obiecanej
tak niewiele zrozumieliśmy z twojej nauki
twoje słowa pogasły jak zeszłoroczne ogniska
opuściliśmy kościoły w których mieszka Miłość
żyjemy jak bezdomni choć we własnym domu
wciąż prosisz Boga byśmy odnaleźli
zgubiony alfabet potrzebny do szczęścia
Wybrała dla Was p.Bogumiła Murawska
Uczniowie klasy II zakończyli działania realizowane w ramach innowacji pedagogicznej „Lubimy czytać” pod kierunkiem wychowawczyni p. Eweliny Domańskiej. Celem innowacji czytelniczej było przede wszystkim rozbudzenie w uczniach miłości do książek i regularne sięganie po lekturę w czasie wolnym, lecz również wyrabianie szacunku do literatury, kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, rozwijanie uzdolnień artystycznych uczniów oraz wiary w ich możliwości.
Działania, które uczniowie realizowali w czasie trwania innowacji, zostały przedstawione w prezentacji multimedialnej: